Traditioner

I Det lille akvarie har vi flere traditioner

Vi holder sommerfest med deltagelse af forældre og søskende,  forældremøde en gang årligt, Julefest med forældre og søskende, Vi har plantedag i foråret så der bliver fint på vores legeplads hvor alle medbringer en plante eller blomst som vi sammen planter og sammen passer sommeren igennem, Vi holder OL hvor vi øver og træner i ugerne op til med sjove aktiviteter og discipliner, I  december har vi daglig julehygge og en jule teatertur samt mange andre hyggelige traditioner i dagligdagen.

Vi holder samtale når barnet har gået i børnehaven et stykke tid, alt efter behov, og der afholdes samtaler i forbindelse med skolestart. I er selvfølgelig velkomne til at lave en aftale, hvis der opstår noget i har brug for tale med os om.